Scouts

De Scouts is voor jongeren van 11 tot 15 jaar. Deze groep heeft elke vrijdagavond van 19:00u tot 21.00u een bijeenkomst.

Bij zo’n bijeenkomst wordt er van alles gedaan zoals: bosspelen, tochten lopen, pionieren, vuren maken, houthakken, en excursies.

Een paar keer per jaar gaan de Scouts op kamp en ze sluiten het jaar af met een spetterend zomerkamp.

Tevens hebben de Scouts de mogelijkheid om elk jaar insignes te verdienen. Een gedeelte van het hele jaar zijn ze dan bezig met activiteiten, met als doel om het insigne te halen. Enkele te behalen insignes zijn: insigne pionieren, kaart en kompas, houthakker en EHBO. Verder zijn er ook nog allerlei regioactiviteiten waarin de scouts samen draaien met andere groepen uit de omgeving.

Lijkt het je leuk om biji de Scouts te komen, dan ben je zeker welkom om een keer mee te draaien op vrijdagavond. Neem wel eerst even contact op met iemand van de leiding zodat zij er rekening mee kunnen houden en dat je niet voor een gesloten deur staat.

Voor vragen mail de leiding