Jungledag Regio Zuid Oost Brabant

Categories:

Vandaag waren we de trotse gastheer van ruim 200 welpen uit heel Zuid-Oost Brabant tijdens de Jungledag2022. Wat een hoop blije gezichten, van de kinderen en de staf. Wat leuk om ons hele terrein zo vol te zien met welpen uit de hele regio.

Alles kwam voorbij; lastige puzzels een hindernisparcours, spellen, pionieren in het klein, marshmallows roosteren voor gevorderden. Voor elke welp wat wils. Het is zelfs één groepje gelukt alle 25 spellen te doen!

Dankjewel Scouting Budel, Scouting Hike-Groep Geldrop, Scouting Were-Di, Scouting Don Bosco Geldrop, Scouting Bladel, Scouting Hertog Jan van Brabant in Veldhoven, Scouting Duizel voor de gezelligheid en Scouting regio Zuidoost-Brabant voor de organisatie.